lördag 31 december 2011

Snö snö snö!

För några veckor sen snöade det ganska mycket under några dagar så Hinkas köpte med en snöslunga hem till oss. Den funkar jättebra. Hinkas körde den på gården och sen fick jag oxå prova en liten sväng. Pappa och Eva kom och hjälpte mig att köra den när Hinkas var i Sandviken en vardag. Eller jag fick köra den på hela gården och pappa gick med bredvid mig och visade hur man gjorde, så nu kan jag det ;)
Det var ett jäkla flyttande av bilarna på gården medan vi skulle köra snöslungan. Vi hade nämligen fyra st på gården. Gunilla och Kalle hade varsin bil här just då :)

En dag gick vårat LED-duschhandtag sönder så Hinkas köpte med en ny mycket finare med fler LED-lampor i.

Plötsligt händer det! En dag gjorde jag äntligen rent vårat akvarium. Det var så skitigt så det tog 3 timmar! Men fiskarna har simmat i samma vatten i ett halvår nånting så jag var vääldigt noga :)

Vi har fått två av tre bilar sålda. En kille kom och köpte min Bmw för en månad sen och för 1,5 veckor sen blev Ambulansen såld. Audin är kvar och den har varit in på mekonomen för 7.000 kr förra veckan. Fick ett nytt bromsok bak och ett nytt drivdon till xenon-lampan. Det var ju den andra sidan som gått sönder nu.

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar