söndag 2 oktober 2011

Åker till Gävle

Imorgon åker jag ner mot Gävle eller mot Sandviken egentligen då jag kommer att gå en utbildning där ett par månader framöver. Jag har genom arbetsförmedlingen fått komma in på en utbildning jag blev intresserad av. Det är internationell svetsare. Målet är att få lite licenser och sådant så att jag kan jobba med detta sedan, var som helst i världen då i.o.m att det är internationella licenser. Mitt långtidsmål med det är att komma ut på oljerigg och jobba men till en början får jag kanske hålla mig på torra land här hemma eller i Norge.

07:00 imorgon åker jag. Har packat väskan med kläder och ska packa lite duschgrejer och insulin bara jag har duschat och tagit insulinet jag behöver ikväll.

Millan kommer att vara alldeles ensam här på veckorna så ni kan väl hälsa på henne så hon slipper sitta och vara ledsen hela kvällarna ;)

// Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar