fredag 30 september 2011

Nytatuerad

Idag har jag och Hinkas varit i Funäsdalen på Pontus nyöppnade studio. Den här gången var det min tur att få en tatuering. Jocke gjorde klart min skyline av New York.
Det gjorde jäkligt ont bitvis så jag ålade mig och gnydde. Gjorde ondast på smalbenet och hälsenan.
Det blev iaf skitbra. Så snyggt!
Chrysler building och Empire State building gjorde Jocke för 2 år sen men han fyllde i dom och la i lite färg.

På insidan av benet blev det Frihetsgudinnan, Brooklyn Bridge och Twintowers.

Det skulle bli bakgrund oxå. En solnedgång med färgerna gul, rosa och lila. Men det gjorde så ont i slutet. Jag var helt färdig av att ha legat och spänt mig i 4 timmar. Så det får kanske bli en annan gång. Om jag klarar av smärtan ;)

Ligger hemma i soffan nu inplastad och har ont. Det bränner i benet, och sticker till som att nån tatuerar där igen. Usch!
Nu ska vi äta toast och kolla på filmen "Transformers 3".
// Millan

1 kommentar:

  1. Jättesnyggt! Kan man inte Embla innan så kanske det inte gör lika ont??

    SvaraRadera