torsdag 15 mars 2012

Nördiga eller!?

I spelet har vi fått nya rustningar, och dinosaurier att rida på. Dom springer inte lika fort som hästen men jäklar vad högt den kan hoppa, ca 50 m. This is me :)

Så här ser jag ut utan hjälmen. Frän va ;)

Idag har vi varit till Östersund. Kom hem för en stund sen. Hinkas har varit på sjukhuset och fått sitt öga lasrat för tredje och antagligen sista gången. Han ser inte så bra efteråt, så jag har kört hem. Medan han var på sjukan så handlade jag 3 linnen, en tröja och ett par till svarta leggings på Gina tricot. Vi köpte även boxen med alla 8 Harry Potter filmerna på Blue-ray. Jag skulle fått den när jag fyllde år av Hinkas men han köpte fel då. Han kom hem med förra Harry Potter boxen med bara 5 filmer i ;)
På vägen hem stannade vi och åt i Svenstavik. Åt kyckling- och grillspett som vi brukar göra där. Dom är såå goda :)

Jag ska jobba i helgen. Jag jobbar alla dagar den här veckan utom i dag. Lite tråkigt eftersom Hinkas är hemma hela den här veckan. Men efter den här helgen är jag ledig fyra helger. Skönt!
Näh, nu ska vi spela :P
// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar