måndag 12 juli 2010

Björnfesten


Lördagen började med att vi åkte 5 bilar tillsammans från Sveg till Ljusdal där det var Dragrace. 3 av dom skulle vara med (bild). Vi åkte hem vid 16.30 så vi hann inte se så mycket.
Den här orangea bilen lät och gick så in i helsike och det blev ett tjockt röktäcke efter den på banan. Tyvärr knäppte jag inga kort då och den körde inge mer medans vi var där så det blev det här kortet. Den bilen skulle man haft ;)




På kvällen drack vi öl och var på Björnfesten här i Sveg. Det var mycket folk ute som vi träffade på vägen dit så hann bara höra en och en halv låt med Magnus Carlsson som sjöng. Men jag hann tränga mig längst fram för att ta ett kort :)

Vi drack lite öl i öltälten och sen slingrade jag och Hinkas oss längst fram till räcket i mitten och lyssnade och diggade när den här tjejen sjöng covers. Det var riktigt bra tyckte vi.

Hon sjöng Lady Gaga låtar och då sjöng vi med. Cissi var så hes dagen efter så hon kunde inte prata :/
Det var nog fler som tyckte det var bra för gud var dom trängdes och knuffades när man stod längst fram. Jag knuffades hela tiden in i räcket framför mig så dagen efter hade jag ont på knäna, undrar varför ;)
Men jag får väl skylla mig själv när jag prompt skulle stå längst fram vid scenen.

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar