tisdag 14 september 2010

Det är dyrt att laga bilar

Idag har jag varit på mekonomen och beställt lite delar till Audin. Ny drivknut fram, bromsbelägg fram och krängningsstag bak. Det blir ju några tusen men det måste ju bytas.
Pappa och jag var in på verkstad i går och dom hissade upp bilen och kollade, och dom delarna var sopslut. Jag var under bilen och trängdes med mekanikern, jag ville oxå se och känna hur glappt det var :)
Det knackar jättemycket när jag svänger med bilen så drivknuten kan väl smälla av när som helst, om nån undrar varför jag har kört som en kärring i tre veckor. Det är väldigt jobbigt för mig, det ska gå fort ;)
Grejjerna kommer nog imorgon så jag hoppas min duktiga svärfar har tid att laga bilen när han är ledig :)

Ska sova nu. Ska på jobbet 7 imorgon.
// Millan

2 kommentarer:

  1. ny drivknut igen??

    fan va ru köre du

    // Sopp la bopp

    SvaraRadera
  2. Självklart! Sportbilar ska tucktas ;) // Millan

    SvaraRadera