lördag 11 september 2010

Rik och ledsen

Vid den här tiden igårkvälls sålde vi våran fina bmw M5 :(
Det kom en ung kille från Karlstad med tre passagerare och köpte bilen. Och gud vad dom pratar härligt i värmland, vilken mysig och go dialekt :)

Hinkas är glad men jag saknar M5:an redan. Vilken härlig och grym bil att äga och köra. Jag var konstigt nog inge ledsen igårkvälls efter vi sålt den, bara glad över pengarna och att den blev såld innan man ska ställa in den i garaget över vintern. Men ikväll när jag såg bilen på ett kort i datorn rann några tårar ner för kinderna. Jag älskar verkligen våra bilar. Jag kommer sakna den, men vem vet......vinner jag mycket pengar köper jag tillbaks den :)

// Millan

3 kommentarer:

  1. Jag sa ju att du skulle begära "umgängesrätt"! Då hade du kunnat åka ner och träffa den ibland och kanske köra en sväng :).
    Men skämt å sido, pengarna är ju inte så dumt heller, eller hur?!
    Svärmor/Mor

    SvaraRadera
  2. haha..ja eller delad vårdnad, de har bilen på vintern och ni på sommaren. mamma.

    SvaraRadera
  3. Ja pengar är alltid bra att ha :)
    Delad vårdnad på en bil ja ;)
    Kanske får se den igen någon gång i framtiden.
    // Millan

    SvaraRadera