lördag 23 juli 2011

Bowla med gamar

I torsdags kl 20 fick jag helg. Åkte hem och duschade sen kom Per, Jonte och Patrik och kollade på film med oss. Det var "Liar liar" med Jim Carrey som gick på tv:n.

Igår 16.30 skjutsade jag Samuel och hans kompis till Häddalsyran. Sen åkte jag och Hinkas till Ortholmen och åt middag med Gunilla, Fredrik och Jenny.
Efter det åkte jag, Hinkas, Fredrik och Jenny till Lofsdalen med Daniel och Peter och spelade bowling.

Blev suddiga kort med min mobil men det är ju alltid nått. Vi var dom enda som spelade så vi hade två banor, tre pers på varje alltså.

Daniel och Jenny väntar på sin tur.


Jag och Daniel slänger iväg ett varsit klot. Vi spelade tre serier. I början låg jag tvåa men jag slutade näst sist av oss alla 6. Fredrik vann. Och Hinkas kom sist. Men det var ganska jämt mellan oss alla.

Efter det gick vi upp och spelade airhockey. Och där blev det action som ni ser på kortet ;)
När jag spelade så var jag så koncentrerad så jag fick ont i huvudet för stunden. Jag vann mot Hinkas men förlorade mot Peter.

Vi spelade även biljard. Det var inte så jättekul. Vi visste inte riktigt reglerna och det var svårt att få ner bollarna :)
Fredrik och Daniel spelade sist och vi resten kollade på. Sen åkte vi hemåt. Det var en väldigt rolig kväll med många skratt.
När jag och Hinkas kom hem vid 22.30 hämtade vi upp Cissi och åkte hem till oss och kollade på en skräckfilm.

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar