lördag 4 februari 2012

Yes!

Har kollat på Melodifestivalen ikväll och "Dead by April" som jag hejjade på gick vidare till final. Jag och Hinkas var ju och lyssnade på dom i höstas på Vemdalsskalet. Hoppas dom vinner hela skiten sen för dom flesta bidrag är ju värdelösa.

Det har varit -30 grader ute hela dagen och kvällen här. Vi har bara slöat hemma idag. Spelat spel på varsin dator i soffan ;)
Hinkas åkte ner på Sveg och hämtade pizza till oss förut. BMW:n startade inte fast vi haft dieselvärmaren igång, så han fick ta Audin. Den har ju stått i varmgaraget så den startade :)
Får starta BMW:n med startkablar imorgon så Hinkas kan köra tillbaka till Gävle på kvällen.

// Millan

2 kommentarer:

  1. Men visst är det kul med bilar som inte startar? Fick ringa efter fadern som fick ge mig starthjälp härom morgonen, så jag kunde ta mig hem från jobbet :-/

    SvaraRadera
  2. Ja, det är inget kul när det händer. Tur det inte hänt någon gång när jag ska till jobbet någon morgon iaf :) / Millan

    SvaraRadera