tisdag 28 februari 2012

Mitt apotek



Förra veckan kom jag på att jag skulle rensa i mitt medicinskåp. Jag har ett helt apotek här hemma ;)
Det var inte mycket som slängdes, men det blev liite mer plats i skåpet iaf.

Jag jobbade alla dagar utom torsdag förra veckan. Även i helgen, så jag hann inte vara med Hinkas så mycket som jag hade velat. Men så fort jag kom hem på lunch och när jag slutade på kvällarna så myste vi <3<3<3
Jag var till frissan i onsdags och klippte topparna och blekte håret, så nu känns det bra i håret igen.
Hälsade på mamma i några timmar i söndagskväll efter jobbet, och var till pappa och Eva och åt middag med dom i går.

I går var jag ledig så jag fick äntligen iväg alla kartonger som vi sparat ihop. Det blev fulla bilen.
Hinkas skurade huset i helgen eftersom jag dammsugit nån dag innan. Och till helgen när han kommer hem är jag ledig. Tänkte vi skulle göra rent akvariet då :)

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar