söndag 27 juni 2010

Midsommar

Hoppas ni haft en bra midsommar för det har då vi haft. Hinkas har jobbat i helgen och jag har mest varit hos mamma och umgåtts med Lina, Magnus och Nova som varit i Sveg i helgen eftersom dom var bjudna på bröllop. Jag tror då Nova kände igen mig för hon drog på smilet när hon såg mig.
Vi åt midsommarmiddag hos min familj. Först bjöds det på sill och nypotatis, sen grillad flintastek med potatisgratäng & sallad, och till efterrätt hade mamma gjort en sheesecake. Mums vad gott allt var! Nova fick smaka lite sheesecake, och ni ser ju hur gott hon tyckte att det var ;)

Förresten så kan Nova gå nu. Hon går väl en 10 steg som mest åt gången, men hon tycker det går fortare att krypa :)

Lina och Nova

Världens sötaste unge måste jag säga!

När Lina och Magnus var på bröllop på lördag så var jag och mamma barnvakt åt Nova. På kvällen när dom kom hem igen så hyrde vi två filmer, "Farsan" och "Äntligen midsommar" och kollade på hela familjen hos mamma. Ingen av filmerna var nå bra, men sällskapet var ju trevligt iallafall :)

// Millan

1 kommentar:

  1. Ja henne ska vi hämta och rå om fler gånger, puss och kram//mamma

    SvaraRadera