torsdag 25 augusti 2011

Tatuerad

Idag var jag ner till Alternativeart och fick lite färg på tillvaron. Det var Jerry som är lärling hos Pontus som fick öva lite på mig. Det blev en ros i oldschool stil. Tatueringen sitter på höger lår lite ovanför knäet. Vi ska fortsätta nästa fredag och bygga ut den lite. Tror att både han och jag blev nöjda med resultatet, eller jag vet ju att jag blev nöjd med resultatet ;).
Millan har fått tid hon också så hon får slutföra sin New York tatuering på benet. Jocke från Temple of art ska komma på besök hos Pontus studio i Funäsdalen om fem veckor.

Det verkar dessvärre som att jag kommer få dra fötterna nästa vecka också. Får väl säga till på Arbetsförmedlingen att det inte blev något jobb nästa vecka. Hoppas jag får höra från Boliden nästa vecka och att dom vill att jag kommer på intervju. Håller tummarna.

// Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar