söndag 13 maj 2012

Mekning pågår

 Vi var till Linsell idag och åt middag och kollade på vår trasiga Audi ute i garaget. Och hur den ser ut. Motorn är ur och kablar och grejer till den ligger överallt. Jag blev matt bara av att stå och titta på allt. Bara vänta på nya turbos. Och så kanske vi måste byta katalysator :(
Den såg ju ut så här för 2 år sen också när Kalle bytte turbos. Tur att Kalle vet vad han gör. Han kommer väl ihåg lite sen sist hur allt skulle sitta ;)

Har varit ledig fredag, lördag och söndag. I fredags var jag till Häddal och klippte lite av håret och blekte hårbotten. Så nu är jag helblond igen. Härligt :)

I helgen har jag och Hinkas mest latat oss. Vi har legat och myst i soffan till filmer, serier och sveriges matcher i hockey vm som vi följer. Har inte mått så toppen. Blev ju förkyld och värre i hostan och rosslet i lungorna efter jag simmade längder. Jag tål ingenting med min kondis och dåliga immunförsvar. Vad gör man då?! Försöker jag motionera för att få bättre kondition och för att må bättre då blir jag sjuk varje gång istället. Lika bra att fortsätta vara soffpotatis ;)
Blev lite hostig igår efter inandningen av blekningsmedlet i fredags också. Men känner mig bättre idag.

Hinkas åkte till Gävle ikväll igen, men eftersom det är röddag på torsdag så får han åka hem redan på onsdag. Fyra dagar hemma. Superbra :)
Jag ska jobba alla dagar till veckan utom på fredag. Helgen också. Men efter den helgen är jag ledig alla helger fram till september. Gud vad skönt!

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar