torsdag 24 maj 2012

Sommaren är här!

Bara sista dagarna har det blivit väldigt grönt i naturen och det är väldigt varmt och soligt ute. Härligt att sommaren är här!
Missen och jag var ute idag och myste i solen. Hon lyssnade på allt som lät och spanade efter flugor. Hon höll även koll på en humla som åkte omkring i gräset ;)
 
Hon tycker det är skönt att sitta och sola. Hon är lite jollig och vill helst inte gå på gräset. "Jag trivs bättre här, på altantrappen" ;)

Jag har krattat lite i taget i tre dagar. Har halva gården kvar. Ska fortsätta i helgen. Det är så mycket löv från träden så det tar tid. Plus att jag är lite för noga ;)
I tisdags var jag ledig så innan jag krattade så kollade jag på det kungliga dopet på tv:n. Det var så fint så, och hon är väldigt söt lilla prinsessan Estelle :)

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar