onsdag 16 maj 2012

Trött

Idag slutade jag kl 13 på jobbet och sen har jag donat här hemma. Jag har dammsugit hela huset, kört diskmaskinen och tvättat 2 maskiner med Missens alla filtar. Sen har jag tömt kattlådan, badat katten, bytt och vädrat sängkläderna ute och bytt filter och kolfilter i våran luftrenare. Så nu känns det bra. Blev inte klar förrän Hinkas kom hem vid 19.30-tiden ikväll. Gunilla åt middag här med mig och väntade på Fredrik som åkte med Hinkas hit.

Vi har duschat, ätit mackor och tittat på tv:n lite.
Kalle har varit hit idag med ett släpvagnslass med ved som Hinkas ska få kånka in i kallgaraget nu när han är ledig. Och så ska han få skura i morgon :)
Är jättetrött efter allt städande. Ska gå och lägga oss nu. Jag börjar ju kl 7 i morgon.

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar