lördag 28 maj 2011

Tvättat bilen

Idag har jag jobbat 7-16. Efter det så tvättade jag bilen. Vi har inte tvättat den något sen vi köpte den i september, så det behövdes verkligen. Den blev så ren och blank efteråt.
Och när den blev så fin så tog jag kameran och åkte och knäppte lite kort på den innan den blir skitig igen ;)






Det var näästan så den gick lite fortare efteråt, så skitig var den, haha ;)


Jag är själv i helgen. Hinkas är uppe i Lycksele och åker motorcykel på gokartbana idag och imorgon. Lite tyst och tråkigt är det på kvällarna, tur han kommer hem imorgon :)


Ikväll är det premiär på storön. Jag börjar jobba kl 7 imorgon igen, men jag kanske åker ner sen och raggar runt lite med min rena bil ;)


// Millan

1 kommentar:

  1. Oj, vad blank och fin den blev!!
    Kanske man kan få lämna in BMW´n?! ;o)
    Svärmor

    SvaraRadera