lördag 14 april 2012

Grilla korv

Idag har vi varit vid stugan i Ortholmen och grejjat. Hinkas och Kalle har släpat massa stora tunga stockar från ett ställe till ett annat. Jag och Gunilla hjälpte till lite grann. Det var lite för tungt att släpa på åt oss :)

Och så har vi grillat korv och druckit kaffe och ätit bullar. Det var så härligt att solen sken hela dagen oxå. Den börjar värma. Det var mysigt att vara ute faktiskt.
Sen åkte vi till Linsell och åt middag. Kallskuret och potatisgratäng. Gott var det!

Hinkas har köpt med sig en högtryckstvätt och en polermaskin från Gävle. Så nu i veckan har vi tvättat och polerat båda bilarna. Nu blänker dom så fint så.

Igår var det fredag den 13:e april och precis 5 år sen vi köpte Audin. Då var det oxå fredag den 13:e. Kanske ligger nånting i det där med otursdag. Den har ju inte funkat felfri direkt ;)

Jag är fortfarande väldigt rosslig i bröstet hela tiden. Det går inte över fast jag tar extra astmasprejer och slemlösande mediciner. Men det brukar ju vara så här långdraget åt mig. Ska bada katten i morgon och städa lite så kanske det hjälper lite.

Nu ska jag och Hinkas spela lite Everquest :)
// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar