onsdag 4 april 2012

Halsont från helvetet

Har haft ont i halsen hela dagen, ända sen jag vaknade i morse kl 6. Funderade på om jag skulle stanna hemma men jag klev upp och cyklade iväg till jobbet med mössa och vantar på mig.
Det svider då jättemycket hela tiden fast jag knaprar halstabletter. Jag blev även lite yr och hängig på eftermiddagen så jag gick hem från jobbet. Ska vara hemma i morgon också.
Har legat och vilat i soffan i 4 timmar nu tidigare. Pappa kom hit för en timme sen med Strepsils halstabletter. Men det gör ont ändå.
Börjar bli förkyld nu också. Hoppas det blir bättre snart.

Det snöade här för någon dag sen. Men det tinade bort igen dagen efter. Vi har lite snö kvar här än men det är inte mycket.

I morgon kommer Hinkas hem och stannar till tisdag. Härligt!
// Millan

1 kommentar:

  1. Du tålde väl inte att cykla! Kroppen blev nog alldeles chockad och sa ifrån direkt :o)
    Flyg försiktigt ikväll.
    Ha det bra. Kram!!

    SvaraRadera