fredag 18 december 2009

Nya leksaker

God eftermiddag ute i stugorna! Jag är ganska nyligen hemkommen från en hel dags "konferens". Men kommer inte skriva något mer om det än att det var riktigt roligt och givande, ska snart ut och käka middag med hela gänget, vi blir 13pers.
Det jag tänkte skriva om är att jag har beställt lite nya leksaker hit hem. Det är följande:


En del tycker kanske att jag är galen. Och jag kan väl hålla med. Men som många vet så har jag en passion för bilar och gillar att köra dom hårt emellanåt. Nu behöver jag inte vara rädd att krocka min egen bil, nu kan jag sitta framför TV'n och köra bilar hela dagarna utan att vara rädd för dyra lagningar.
Ratten jag köpt ska vara en av de bästa i simulationssyfte. Det följer såklart med pedaler som även inkluderar koppling och en växelspak. Så det blir verkligen realistiskt att sitta och köra. Förhoppningen är att dessa grejer ska hinna komma innan jul så att man kan inviga grejerna ordentligt den 25'te när vi ska ha partaj här.
Jag beställde även lite nya singstar spel. Jag är ingen sångfågel men det finns ju annat folk som kan tycka det är roligt att sjunga lite.

// Hinkas

2 kommentarer:

  1. Ja du Camilla, du är rolig du. Men de är det jag tycker om hos dej!
    Ha en trevlig helg.
    Kram från majjan.

    SvaraRadera
  2. Precis som med cyklingen runt pölen så var det Hinkas som skrev inlägget, inte Camilla :)/ Hinkas

    SvaraRadera