tisdag 12 januari 2010

Besök

Jag har varit förkyld i över en vecka nu. Väldigt snorig, ont i halsen till och från, och lite hosta. Min kusin Pernilla, sambon Tobbe och barnen Hampus 3 år och Leon 1,5 år åkte ifrån Västerås och bodde hos oss i en vecka över nyår. Barnen var väldigt snoriga när dom var här så jag tror jag blev smittad av dom.
Det var ovant att vakna till barngråt några gånger per natt, men som tur är bodde dom i gästrummet nere och vi har sovrummet uppe, så vi somnade fort om igen ;)
Det var kul att dom bodde hos oss. Jag och Hinkas jobbade ju på dagarna.
Vi åt taco, pizza, kollade på filmer och umgicks. Barnen tyckte det var kul att spela sina pussel-spel och memory med mig hela tiden. Det tyckte jag med, för jag älskar spel :)
Min syster Lina, Magnus och bäbisen Nova har ju oxå varit här över jul. Fast Lina och Nova stannade över nyår oxå. Försökte vara där hos mamma och träffa dom då jag kunde. Det blev inte så mycket som jag ville eftersom jag jobbat väldigt mycket extra över jul och nyår. Nova har vuxit lite till och nu har hon börjat lära sig att krypa. Sötnosen.
Dom åkte i söndags, tråkigt, men jag har en känsla av att dom nog kommer till Sveg snart igen :)
// Millan

2 kommentarer:

  1. Du knäpper alltid fina bilder och lägger ut dom du. Mina fina småpojkar bl.a. Visst är dom härliga, men jag förstår att det var lite ovant för dej, när det annars är bara Hinkas och du. Men ibland är det väl skoj med lite fart och fläkt också.
    Kram kram..
    m. Majjan

    SvaraRadera
  2. Ja dom är goa Hampus och Leon, och det var kul att det blev lite fart och fläkt i tillvaron :) // Millan

    SvaraRadera