söndag 17 januari 2010

Middag i Duvberg

Imorgon ska jag gå på jobbet igen. Jag har varit sjuk i två dagar och sen varit ledig fre, lör och söndag. Jag känner mig bra igen förrutom att jag är lite snorig...men det är jag ju jämt så det är skit é samma ;)
I fredags kom Cissi hit på kvällen och kollade på två filmer med oss. Vi såg två bra filmer, "The stepfather" och "The timetravelers wife". Jag har mest legat i soffan och kollat på tv och filmer i fem dagar nu. Och tagit ner julgranen såklart.

I går (lördag) var jag och Hinkas bjudna på middag hos Per och Angelica i Duvberg på kvällen, Angelica har fyllt år så vi var några som firade henne. Vi åt taco och drack öl.
Efter middagen satt vi i soffan och pratade och drack lite öl till, med tända ljus eftersom det blev strömavbrott i över en timme, men vi hade det mysigt ändå :)
Det var en trevlig kväll, vi stannade ändå till halv två på natten tror jag, och då var Cissi och Anton så snälla och kom och hämtade oss.....i mörktet, eftersom dom inte riktigt visste var i Duvberg vi var och alla gatlysen var släkt, så det var bäcksvart, så stod jag med en jätte led-lampa och viftade vid vägkanten åt dom ;)
När vi kom till Sveg så tändes alla lampor överallt så vi åkte in på Statoil och tänkte köpa oss en varsin korv, men alla korvar var kalla eftersom det varit strömavbrott i över en timme så vi åkte hem och sov istället :)

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar