söndag 24 januari 2010

Jobbarhelgen är över....

....Och nu ligger jag, nyduschad, i soffan och slöar lite innan vi ska gå och sova, har lite ont i ryggen och känner mig helt tom i huvudet ;)
Jag är vääldigt trött nu efter att ha jobbat 11 timmar både lördag och söndag. Kan ju vara lite bidragande att jag knappt sovit på nätterna oxå ((som vanligt). Kunde inte somna förrens kl 3.30 på lördag morgon och gick upp kl 7.30. Och i natt somnade jag runt 1.30 och gick upp kl 6.30 imorse. Det blev bara 9 timmars sömn på två nätter det :/
Jaja, jag är ledig imorgon, och nu till helgen tre dagar så det ska bli skönt.

Igår tog Hinkas med sig våran stationära dator och åkte till Björn kl åtta på morgonen!
Dom och tre st till satt hos Björn med varsin dator runt köksbordet och lana hela dagen. Alltså, dom spelade dator-spel med eller mot varandra.
Jag åkte dit på kvällen när jag slutade jobba och satt och kollade på tv (Paradise hotel) med Jessica och åt chips, choklad, kakor och drack cola light. Gott var det ;) Busade lite med deras två små söta hundar oxå,Nova och hennes valp tjorven. Vi åkte hem vid midnatt, då hade dom spelat väääldigt många timmar....datanördar ;)

Nej, nu ska vi gå och sova. Go natt!
// Millan

2 kommentarer:

  1. Du är duktig du millan som jobbar "dygnet runt" Är riktigt stolt över dig min dotter :)

    Många kramar / Pappa.

    SvaraRadera
  2. Tack, fast jag jobbar ju inte riktigt "dygnet runt", fast det känns så ibland :) Kramar / Millan

    SvaraRadera