fredag 29 januari 2010

Peruk-party

Ikväll ska vi ha fest här hos oss. Vi ska ha rocktema med peruker nitar, svart nagellack och lyssna på rock musik så klart ;)
Det blir nog jäkligt roligt. Sen ska vi antagligen gå ner på knuten och dricka lite mera öl där. Det ska ju vara pubafton där så det kanske blir lite folk. Jag ska ha en röd-svart peruk på mig och Hinkas ska ha en rosa/lila peruk med hår som står rätt upp. Övriga ska ha kort blått hår och långt hår i blont och grått. Vi ska knäppa mycket kort så vi lägger väl upp några här imorgon då kanske :)
Nyss har jag skottat snö ute på hela gården, varit och handlat öl, snus lite mat och varit till syster Cissi och lånat kläder som jag ska ha ikväll. Jag ska ta och städa upp här lite nu för kl 17 ska jag hämta hinkas och Duvan så ska vi köpa hem pizza och börja dricka öl. Sen kommer väl några till hit.

Rock on!!
// Millan

2 kommentarer:

  1. Härligt Millan! Det låter som ett kanonroligt "tema" ha så roligt.
    Rocka på...Kram.
    M. majjan

    SvaraRadera
  2. Knäpp kort nu nu nu innan ni blir för snea...älskar dej<3<3<3 mamma

    SvaraRadera