måndag 1 februari 2010

Bilder från rockfesten

Vi hade då skitkul i fredags på vårat rockparty med peruker!
Vi var fem st som hade peruker och klädde oss i rocktema.
Hinkas och Duvan hade till och med svart nagellack ;)
Vi satt och drack öl och lyssnade på rockmusik ända till midnatt då vi tog en taxi ner till Knuten.

Syster Cissi knäppte några roliga gruppkort på oss innan det blev allt för sent, och tur var väl det för Björn drack nog lite för mycket, för han råkade välta bordet i vardagsrummet så vi fick skura upp en hel del öl på golvet efter att alla flaskor åkte iväg. Sen gick Björn hem vid kl 22, och Rojpen en timme senare ;)


Rojpen, Björn och Hinkas spexade i soffan hela kvällen

Cissi och Linkan ( som oxå ville se lite rockig ut)

Duvan och jag

Väl på Knuten med pubafton träffade jag Sussi och Maria. Jag var nog överallt och babblade med folk och flamsade runt resten av kvällen där ;)

Det syntes då väl var Hinkas var med sitt lysande hår :)

Jag hittade ett par musöron vid ett bord som jag så klart tog och hade det på mig resten av kvällen, och hur rockigt var det då...not! ;)
Efter (väldigt) många öl kunde jag inte ens hålla räkningen på hur många fingrar jag höll upp i "rocktecknet", haha ;)

Vi fick då skjuts hem kl 3 på natten efter att ha ätit korv på statoil.
På lördag låg vi i soffan och slöade hela dagen. Jag mådde inte illa men var jättetrött och seg.
// Millan

3 kommentarer:

  1. Häftiga bilder....
    Kul att det händer nåt ute på "stan".
    Du är så söt med dina musöron ,ha ha.
    Kramar / pappa & Eva.

    SvaraRadera
  2. Häftiga peruker och häftiga "rockers"!! :)
    Gunilla

    SvaraRadera
  3. Ja nog syns det att ni hade skitkul!!Ni är riktigt hårda.
    Kramar/ Majjan

    SvaraRadera