onsdag 17 februari 2010

Kontorsnisse

Ja jag är en riktig pappersmänniska, ordning och reda ska det vara. I den här sackosäcken tillbringade jag mestadels av min lediga dag igår. Mest med att sätta in en hel del papper och betalda räkningar i pärmar medan jag såg på alla tre Emil i Lönneberga filmerna som jag fick i present av Hinkas.
Jag låg oxå i den och spelade lite tv-spel på kvällen med syster Saga medans Cissi satt vid sin dator i soffan och surfade :)

Jag börjar jobba kl 12 så nu ska jag snart åka.
// Millan

4 kommentarer:

  1. haha, typiskt dig :) Så rolig, är du.

    SvaraRadera
  2. Tur att Henke har dej Millan, för jag misstänker att han inte har samma ordningssinne som dej!! ;)
    Kram // Svärmor

    SvaraRadera
  3. De är bra de millan att du har ordning på alla papper. De lönar sej!!
    Kram m.majjan

    SvaraRadera
  4. Haha, Nä Gunilla, det har han (tyvärr)INTE ;)
    Ja jag håller ordning och reda på saker och ting Majjan. Ja jag i ett nötskal Pernilla :)/ Millan

    SvaraRadera