fredag 12 februari 2010

Fredagsmys

Nu har vi haft lite fredagsmys i soffan. Vi har kollat på filmen "The ugly truth" och ätit ostbollar och druckit cola light. Den filmen var ganska rolig.
Innan så spelade Hinkas spel på datorn och jag kollade lite på filmerna Australia, en sång för Martin och Moulin rouge. Jag har sett alla förut men dom gick på tv:n så jag kollade på dom igen.
Moulin rouge är en av mina stora favoritfilmer, en helt underbar kärlekssaga med fantastiska musicalscener, och jag gråter i slutet varje gång jag ser den.
Det är en låt i den filmen vi fått vårat bloggnamn ifrån. Come what may (vad som än sker), i will love you, until my dying day...
Den är så fin. Alla låtar är bra förresten :)
Har ni inte sett den så tycker jag att ni ska se den. Gör inte som min mamma bara, hon stängde av efter 5 minuter. Den var inge bra sa hon, det är svartvitt i början men det blir bra strax efter ;) Hon och jag ska kolla på den någon gång har vi sagt, jag hoppas det blir snaart.

Nu ska jag se lite på tv innan vi ska sova. Hinkas gick till stationära datorn igen och spelar ;)
// Millan

1 kommentar:

  1. Oj, oj vad mycket nytt ni hade lagt nu!!
    Har nog inte varit in på några dagar, så det kan inte vara jag som står för den höga "besökssiffran" ni haft senaste dagarna.
    Alltid roligt att se vad ni lägger ut och skriver om!!
    Syns i morgon (söndag)
    Kram Mor/Svärmor

    SvaraRadera