fredag 26 februari 2010

förkyld.....igen

Nu har jag, Hinkas och Cissi just tittat klart på filmen "Bröllopsfotografen" hos oss. Den var ganska rolig, dom pratar ju så mysigt värmlänningarna :)
Jag har då lite träningsvärk än sen jag var på gymmet i onsdags. Ska försöka gå dit fler gånger så jag får lite muskler jag oxå.

Jag börjar bli förkyld igen, har varit mer hostig sista veckan och igår och idag har jag kännt mig febrig så jag har tagit alvedon. Imorse......eller kl 12, när jag vaknade, kände jag mig riktigt sjuk, orkade ingenting och var snorig och hostig. Jag hoppas det går över för jag vill inte vara sjuk. Och jag ska jobba hela helgen, 11-timmars både lördag och söndag. Men sen är jag ledig 4 helger på raken, jobba påskhelgen och sen ledig 4 helger igen, sköönt!
Jag har jobbat till kl 20 ikväll, duschat och sen fredagsmyst.

Det är då bara några minusgrader ute nu. Det var ju -33 grader i några dagar i början av veckan. Men nu har det kommit massa snö istället, men hellre det än kylan. Tänk om dom kunde ploga lite bättre bara. Dom hade lämnat en hög plogkant för infarten till jobbet så jag tog fart med audin och körde över den. Sen fick jag plumsa i snön från bilen in till jobbet för där hade ingen plogat :/

Nu ska jag gå och sova några timmar innan jag ska upp 6.30.
// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar