torsdag 11 februari 2010

Besöksrekord!?

Ja vi vet inte varför men igår och idag så har det varit hela 120 besökare på våran blogg. Det är rekord, för det brukar "bara" vara runt 30 besökare, ibland lite mer, men 120 st i två dagar?! Antingen så ligger våran blogg på någon sida på nätet eller så har alla som brukar kika in på bloggen varit in flera gånger per dag, det blir ca 10 gånger per person och dag då ;)
Det är då väldigt roligt att det är fler besökare på bloggen. Vi ska försöka skriva lite oftare och kanske göra om designen på bloggen lite så den blir finare. Hinkas har ju lärt sig lite om kodning så han kan nog fixa till den lite :)
Och besökare får ju väldigt gärna kommentera liiiite mera oxå :)

Jag har jobbat till kl 21 ikväll, så nu har man duschat, fikat och sett lite på "the fast and the furious, Tokyo drift" som gick på tv ikväll. Så nu ska man sova lite. Jag ska upp och jobba kl 7 imorgon och Hinkas kl 8, sen imorgonkväll ska vi ha lite fredagsmyyyyyss!!!
Jag är ledig i helgen (jobbade helgen som var) så då kanske jag kan spela lite tv-spel :)
Och så ska vi städa huset oxå. Och gratta svärmor som fyller år på lördag. Och jag fyller år på måndag.......tårta! :)

Go natt // Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar