söndag 14 februari 2010

Glad alla hjärtans dag.....

till er alla!
Jag och Hinkas har varit barnvakt åt Leon 3 år igår och idag. Han sov hos oss inatt.
Igår när han kom på dagen så lekte vi lite med alla leksaksbilar som han hade med.
Vi åt pizza till middag och kollade på filmen Spider man som han tycker om. Så sen var det bara spider man som gällde, vi skulle kasta ut nät från handleden hela tiden, och han skulle flyga ;)
Vi åt lite godis oxå eftersom det var lördag. Vi tog med Leon och åkte till min mamma och kollade på melodifestivalen där, och fy sjutton vilka värdelösa låtar det är iår må jag säga, det blir bara värre och värre med åren tycker jag.
Efter vi kollat klart på melodifestivalen och Leon lekt klart spindelmannen med min mamma så åkte vi hem och tog på Leon pyjamasen och så fick han gå och sova skavfötters i våran säng.
Det blev lite ovant sen när vi gick och la oss att ha en annan där som skulle slänga med ben och armar, Hinkas kunde inte sova så han gick och la sig i soffan kl 4 på morgonen ;)
Jag kunde sova iaf, Leon vaknade till nån gång bara, han fick ligga uppe i sängen med mig sen. Han sov faktiskt ända till 9,45 så det var inte allt så tidigt som jag trodde vi skulle behöva kliva upp ;)
Då klev vi upp och åt mackor till frukost och lekte med bilar tills Leons mamma Angelica och Per kom och hämtade honom vid kl 11.

I eftermiddags åkte vi till Linsell och åt middag med Hinkas familj och släkt. Vi firade Gunilla som fyllde år igår, mig som fyller år imorgon och Hinkas mormor som fyller år nästa helg. Vi åt god gryta och ris, och sen en jättegod jordgubbstårta som Gunilla gjort.
Jag fick en elvisp och en vattenkokare i obh nordicas Chilliserie, som vi har några av sen innan, så det var ju jättebra :)

Ikväll har jag dammsugit lite och Cissi har varit här ett tag och lånat internet eftersom dom är utan det just nu. Nu måste jag gå och sova, ska upp och jobba kl 7 imorgon........och så fyller jag ju år!!!

// Millan

4 kommentarer:

  1. Grattis på födelesedagen kära kusin. Hoppas du får en underbar dag.

    kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS Millan på födelsedagen. Vi syns i kväll efter jobbet. KRAMAR från pappa & Eva.

    SvaraRadera
  3. Grattis på din speciella dag syster.
    Hoppas du får det extra bra idag :)
    Magnus och alla barnen hälsar...jag ringer senare.
    Många kramar <3<3<3

    SvaraRadera
  4. Tack tack allihopa! jag har haft en jättebra födelsedag :) Kram kram // Millan

    SvaraRadera