torsdag 4 februari 2010

Väldigt lugnt...

Det har varit ovanligt lugnt här i huset idag. Det började redan när jag var hem på lunch vid 13:00 och Millan startade upp tv-spelet hon köpte igår. Sedan har jag inte sett henne mer än när hon vill äta någonting. Hon sitter fortfarande kvar på samma ställe där jag lämnade henne när jag åkte på lunch, det har nu gått nio timmar... Jag kanske borde dit och vända på henne så hon inte får liggsår
Det är lite stökigt i bakgrunden, min cykel står redo för användning när jag ska träna och det ligger fullt i datorfläktar på bordet som jag ska montera i datorn.

// Hinkas

2 kommentarer:

  1. Ja du måste vända henne var tredje timme, sant ge henne vätska......svärmor
    Konstigt att Millan kunde hålla sig still så länge, är hon sjuk ?

    SvaraRadera
  2. Bra att du tog dej tid (och sååå lååång tid)
    att göra något roligt och inte flänger runt och städar så fort du är ledig!!
    Du vet vad jag sagt...lite damm i hörnen gör inget!!
    Kram Gunilla
    P.S Har du inte träningsvärk i tummarna :)? D.S

    SvaraRadera