måndag 22 februari 2010

Spelnörd


Det har jag gått och blivit sedan i fredags.
Jag fick då hem i brevlådan AvP, Aliens vs Predator. Hade förbokat det så på release dagen låg det alltså i brevlådan och väntade på mig.
Efter installation så gav jag mig in i det. Tycker det är riktigt kul att köra singleplayer, har klarat ut det som predator redan och håller nu på med alien. Men roligast är ändå att köra multiplayer, mot annat folk på nätet alltså.
Jag kan inte påstå att jag är bra, det var 10 år sedan ungefär jag spelade "pang-pang" spel på dator. Hoppas bara att alla polare ser till att fixa detta spel också så man har några att spela med, vet att Rojpen kommer få det på torsdag och jag har spelat en del med en annan från jobbet.
Skulle haft ett headset kopplat till datorn nu bara så att man kan snacka ihop sig med polarna när man spelar, att springa omkring ensam i skogen och leta aliens är läskigt ;)

// Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar