måndag 15 februari 2010

27 år idag!!!

Idag fyller jag 27 år! Det firades med tårta och kaffe på kvällen med mamma, Oskar och syskonen. Och pappa, Eva, farmor och farfar lite innan.
Jag fick paket oxå, ljus, mycket lotter och choklad, strumpor, dessertskålar, och alla tre Emil-filmerna av Hinkas som jag ville ha ;)
Tack alla ni som ringt/skrivit och grattat mig idag oxå!

Nu ska jag lägga mig i soffan lite och känna efter om jag blivit någe klokare......men det tror jag inte jag blivit ;)

// Millan

3 kommentarer:

  1. Haha, ser ut som jag ska spy, men tårtan var god Millan! :)

    SvaraRadera
  2. Du är väl så klok som man kan bli du millan. Hoppas du hade en bra födelsedag.
    Kramar fråm m.Majjan.

    SvaraRadera
  3. Tack Majjan, Ja jag hade en bra födelsedag:) /Millan

    SvaraRadera