onsdag 3 februari 2010

Våran Audi är hemma igen!

Kalle har satt turbos på plats i Audin, lyft i motorn igen, satt tillbaka huv och front (m.m), fyllt på olja och glykol. Så nu ikväll har vi varit till Linsell och hämtat hem den igen. Hoppas det inte blir nå mer tok nu bara. Det gick på ca 12000 kr iaf. Det känns jättebra att turbobytet är fixat nu, tack så mycket Kalle!

Idag har jag och Hinkas varit till Östersund. Hinkas har varit på sjukhuset på diabetesmottagningen, och på ögonmottagningen och knäppt kort på ögonen. Hans värden var bättre än sist så det var ju bra.
Vi har shoppat en hel del oxå. Vi handlade takplattor och laminatgolv
på Beijerbygg, för vi ska göra iordning datorrummet eftersom det
nu är grönt golv och brunt tak, usch!
Jag handlade massa kläder på HM (1700 kr), vi köpte en ny liggbräda för garaget åt Kalle, och så köpte
vi en ny datorskärm,
Samsung 23", med högre upplösning(1080) än den
vi hade innan så
man ser bättre att tex redigera kort.
.
.
Och så köpte faktiskt jag ett tv-spel till ps3
som jag tänkte börja spela imorgon när jag är ledig.
Spelet heter "Little BIG Planet".
.
.
// Millan

1 kommentar:

  1. Little Big Planet är riktigt roligt om man är några som spelar det :)

    SvaraRadera