lördag 3 april 2010

Glad påsk!

Hoppas ni har en bra påsk. Själv jobbar jag hela påskhelgen. Men jag är lika glad för det.
Jag brukar jobba på påsk eftersom det är bra betalt då. Jag har då ätit tre ägg idag ;)
När jag var hemma på lunch på eftermiddagen så kom det två små påskkärringar till oss och önskade en glad påsk och gav oss fina teckningar som dom hade målat. Det enda jag hade att ge dom var en liten chokladkaka. Men dom blev glad för den med. Dom var så fina i sina blommiga klänningar, klut på huvudet, fräknar och röda på kinderna och en korg på armen :)

Min kusin Pernilla med familj har varit här i några dagar, så i förrgår åt vi pizza med dom, och igår var jag i glissjöbergsremmet och spelade spel med dom, Mamma, Oskar, Samuel och Saga. Det var roligt, jag kom inte hem förrens strax innan kl 1 inatt och har jobbat 7-20 idag så jag är trött. Bara imorgon kvar nu (11 tim) sen är jag ledig i 2 dagar och det ser jag fram emot :)

// Millan

1 kommentar:

  1. En riktig GLAD PÅSK millan o hinkas önskar "Frontera gänget" :)

    SvaraRadera