söndag 4 april 2010

På utryckning

Just nu sitter jag med lilldatorn nere i köket i Linsell.
Det är så att jag är ute på konsultuppdrag. Gunilla och Kalle har fått problem med att datorn deras har blivit väldigt seg, så då får jag rycka ut och desinfektera den. Idag blev det en total ominstallation av den. Eftersom det inte var så mycket på datorn som var värt att spara så kunde jag lägga över det som behövdes spara på denna dator lite fort och sedan köra igång ominstallationen.
I konsultarvode så bad jag att få 148:- till World of Warcraft, jag kom hit och fick 200% betalat, skaplig dricks.
Anledning till att jag bad att få det är för att jag innan helgen här började spela World of Warcraft, riktigt kul är det. Jag har spelat mycket tillsammans med Per, så vi springer omkring tillsammans och dödar elakingar och gör uppdrag. Dessvärre så var detta bara en test-version som jag spelat så man kan inte göra allting som man kan göra i det riktiga spelet, där kommer mitt "konsultarvode" in i bilden. Så till veckan kan jag fortsätta utveckla mina gubbar och kunskaper.
Nu ska jag dricka lite kaffe och vänta på att det blir langos till middag, smaskens. Kanske blir lite tårta också eftersom vi ska fira Daniels födelsedag som var tidigare i veckan.

// Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar