söndag 25 april 2010

Vårstädat bilarna

Igår höll jag på hela eftermiddagen med att städa bilarna. Jag tvättade dom, dammsög och dammtorkade i både Audin och M5:an. Dom blev så fina så. Jag körde in M5:an i garaget igen. Den har varit avställd hela vinter, men nästa helg ska vi nog ställa på den.
På kvällen var jag hos mamma och umgicks lite med Lina och Nova. Mamma stekte Halloumi-ost till oss alla med en röra till, det var smaskens.

Och vet ni vad som hänt idag......Ambulansen startade!
Kalle och Gunilla har varit här hela eftermiddagen. Kalle har försökt att få igång den men vi visste ju inte riktigt vad som var fel. Tändstiften hade lite dålig gnista men Kalle köpte några nya och bytte ut dom gamla, och då gick den igång. Så Ambulansen fick följa med dom till Linsell, Hinkas ska väl bygga klart golvet i den såsmåningom.
I eftermiddag/kväll har jag suttit med datorn och redigerat klart korten från bröllopet vi var på förra helgen. Det blev 101 fixade kort av ca 250 till dom. Dom blev väldigt fina. Blev nyss klar med korten så nu satte sig Hinkas vid datorn och ska spela lite spel. Han jobbar till kl 22 i helgen och till veckan med.
Nä, nu ska jag spela tv-spel, "Heavy Rain".

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar