måndag 10 maj 2010

Blond igen

Ja idag har jag varit till Härdal och fått håret klippt och blonda slingor i hela håret av Marie T.
Jag har ju haft brunt hår ett tag, men nu kände jag att jag ville bli ljus igen som jag alltid haft förut.
Det blev iaf jättebra, det blev lite orange längst ut på topparna där det var mörkt innan men jag ska använda silverschampo så kanske det blir bättre. Det bleks ju lite i solen sen oxå.

Med glasögon....


...... Utan glasögon :)

Och visst har vi vääldigt snygga tapeter i badrummet ;)

Annars då.....jo, jag har varit väldigt förkyld och hängig i en vecka, och jag har jobbat i helgen så idag är jag ledig. Vi åkte till Linsell och åt middag efter jag kom hem från Härdal oxå så det blev 12 mil med bilen idag :)
I fredagskväll var det mycket bilar och folk ute på Sveg, så först satt vi i garaget nere på Sveg, som några hyr ( pappas gamla lack ), och snackade skit med 8 pers, sen raggade vi runt på Sveg med M5:an, Björn och Rojpen satt i baksätet och drack öl. Vi åkte inte hem förrens kl 1.

På kvällarna efter jobbet myser jag ner mig i soffan med något gott och kollar på massa vänner-avsnitt på rad. Den serien är så bra. Och jag känner mig på nått sätt glad och lycklig när jag ser på den serien. Är jag konstig eller!? Näe.....man blir väl bara det, och dom är så roliga oxå :)

Till helgen så är jag ledig, härligt efter att ha jobbat två helger i rad. Men först ska jag jobba tisdag till fredag oxå.

Nu ska jag äta en god glass och slå igång Vänner ;)
// Millan

6 kommentarer:

  1. Du blev väldigt fin millan, fast det är du jämt yycker jag. Tycker du gör rätt i att ta de lugnt och njuter av lugnet när du är ledig.
    Varm kram från mej..m.Majjan

    SvaraRadera
  2. Det blev ju jättebra det där. =) Fiiint.
    Roligt att se lite bilder på dig här på bloggen ibland.
    kramis

    SvaraRadera
  3. got damn it......är det mis storasyster det där???
    hihi, du vart skitsnygg fast jag tjatat på dig att du ska färga mörkt...och du är lika fin med som utan glasögon ;)
    kramar från Novan och mig!

    SvaraRadera
  4. Snygging, nu får Hinkas hålla i dej.....
    Fast jag håller med de andra...du är snygg jämt. kramar från Mamma

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket allihopa :)
    Kram / Millan

    SvaraRadera
  6. Jäklar vilken snygg syster jag har ;)

    SvaraRadera