söndag 30 maj 2010

Premiär på Storön

Igår var jag ute på galej. Började med att grilla med arbetskamraterna. Flintastek, champinjoner och olika potatissallader mm. Mums! Och lite alkohol till för dom flesta oxå ;)

Vi tackade även av Anita som har gått i pension. Vi gav henne lite fina presenter. Bl a En tavla, som jag har målat, med en fin dikt på till henne. På tavlan är det en blå fjäril och lite blommor längst ner. Fjärilen symboliserar oss kollegor på Blåvingen :)

Jag , Linnea, Maria och Ulla

God efterrätt åt vi....och lite dricka till det, Haha ;)

Lite tok ska det va, fast jag tokade mig väl mest hela tiden.

Efter maten gick jag och Linnea på fest. Vi var ca 20 pers där

Efter en stund kom Mika och mina systrar Lina och Cissi

Cissi, Madde och Baiba. På storön var det ganska mycket folk. Tyckte iaf jag men jag kanske såg dubbelt, man vet aldrig ;)

Jag träffade Maria och Sussi där oxå. Här kommer vi från den välbesökta toaletten :)

Jag satt inte still nånting på Storön. Jag sprang runt och babblade med en massa folk och knäppte kort. Jag förvandlades lite till en (jobbig) paparazzi när jag såg att den här tv-filuren var hemma i Sveg och gick på Storön. Det tyckte jag var kul. Här lyfter han upp Maria :)
När dom stängde vid 2 åt jag revbensspjäll. Klockan var 3 innan jag kom hem.
Idag har jag varit i stugan i remmet med mamma, Oskar, Cissi, Lina och Nova. Vi grillade och myske lite hela eftermiddagen där. Jag har varit lite trött och seg idag men annars mått bra.
Nu ikväll har jag åkt motorcykel (första gången iår) med Hinkas, Jonny och Daniel. Dom skulle åka till Los och tillbaka, så jag tog fort på mig mitt skinnställ, skor, hjälm och handskar och följde med. Det blev 15 mil vi åkte och jag frös och var kall som en isbit när vi kom hem, eftersom jag bara hade på mig en kortärmad och trosor under skinnstället. Smart av mig när det var ganska sent och kallt när vi åkte hemmåt :/

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar