fredag 28 maj 2010

Nu ligger jag i soffan och slökollar lite på filmen "Heartbreak kid" som går på tv:n och känner mig lite krasslig, hostar och är lite hängig. Har ju varit förkyld till och från i tre veckor nu, och det började om igen för nån dag sen, men jag tänkte det skulle gå över tills imorgon när jag ska grilla med kollegorna och sen gå på storön med syster och Linnea. Men jag får väl gå ändå, fast det kommer nog bli ännu värre dagen efter då.
Syster Lina och bäbis Nova har kommit till Sveg i eftermiddag så efter jobbet åkte jag till mamma och väntade in dom :)
Jag och Hinkas lyxade till det med en pizza till middag och sen har vi raggat lite på Sveg med M5:an. Vi måste ju åka lite i den nu innan någon köper den.
Den ligger på blocket nu, och det är några som hört av sig, men dom flesta vill byta mot sin bil och pengar emellan och det vill vi ju inte.
Här är adressen http://www.blocket.se/jamtland/BMW_M5_Facelift_27677942.htm?ca=3&w=3

I Onsdag var jag så stel och hade ont i kroppen, speciellt i ryggen och i nacken. Det är efter jag krattade gården i flera timmar i tisdags ;)

Gud vad jag klagade ikväll då. Äh, nu ska jag gå och äta en glass :)
// Millan

1 kommentar: