måndag 24 maj 2010

Krattat hela dagen

Pappa och Eva kom efter lunch och hjälpte mig att kratta löv på gården i några timmar. Det var väldigt snällt eftersom det var såå mycket löv så man blev trött bara av att kolla på det :/
Så fort jag och Hinkas varit ledig tillsammans och skulle ha krattat löv så har det regnat eller så har vi (Hinkas) inte orkat. Men idag blev äntligen det strykt från min lista ;) Hinkas och jag krattade det sista efter han slutat jobba. Det blev många lass med löv i skottkärran till skogsdungen idag.

Just nu sitter jag och lägger ut en annons på våran Bmw M5 på blocket. Vi ska sälja den och köpa en lite billigare Bmw.
Annars så har vi jobbat ihelgen båda två, vi var ner till Gävle över dagen i torsdags, och resten av tiden när jag inte jobbat så har jag suttit och målat en talva (akrylfärg). Det är en som ska få den så jag lägger ut en bild på den senare så ni får se.

På fredag kommer min syster Lina och Nova till Sveg igen, det blir roligt, dom ska stanna i ca en vecka. På Lördag ska jag grilla med arbetskollegorna och dricka lite och sen gå på storön med syster och några till. Första gången Lina dricker på 1,5 år så det ska bli roligt :)

// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar