söndag 16 maj 2010

Inte gjort så mycket

Hinkas har jobbat i helgen medans jag mest slöat och kollat på "Vänner". Men det får jag för jag har jobbat två helger innan och ska jobba helgen som kommer ;)
Jag var chaufför åt mamma, Gunilla och Torbjörn igårkväll eftersom dom drack lite. Vi åkte till Glissjöbergsremmet där Oskar, Marko och Christina var. Vi satt ute och myste vid en brasa och åt kolbulle. Sen skjutsade jag mamma, Gunilla och Torbjörn till en fest, och fick hämta dom kl 1 plus några till så jag fick åka tre gånger fram och tillbaka ;)
Nicklas, Maria och Alice har varit i Sveg i helgen så jag har träffat dom två gånger hos mamma oxå. Alice är så söt :)

I veckan har vi inte gjort annat än jobbat, raggat med M5:an kollat på tv och slöat. Det har regnat konstant i några dagar (och nätter) så det var lite tråkigt, men igår sken solen igen och det var jättevarmt. En kväll åt jag middag hos mamma och kollade på två filmer med henne som vi hade hyrt. Det var mysigt.
Jag är fortfarande lite förkyld och Hinkas har varit det i några dagar. Han är väldigt hes oxå :/

Nu kom han hem från jobbet så vi ska fika lite
// Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar