torsdag 20 maj 2010

Insomnia

God morgon, eller natt, eller vad man ska säga.
Kom i säng ca 01:00 inatt, hade svårt att somna efter det. Tror dock att jag somnade en liten stund men vaknade igen vid ca 02:30, så jag räknar med max 1h sömn där. Nu har jag snurrat flera varv i sängen och kan fortfarande inte somna. Har haft lite svårt med sömnen denna vecka.
Trots att jag är ledig idag så ska jag kliva upp 08:00... Eller fortsätta vara vaken vid 08:00. Tänkte nu när klockan snart är halv sex på morgonen att det inte är någon idé att försöka sova, kommer bara bli tröttare av 2h sömn än om jag kliver upp nu. Så nu sitter jag ute i köket med lilldatorn och skriver detta, förvånansvärt pigg än så länge. Vi får väl se hur dagen tar sig när man ska sitta bakom ratten mest hela dagen.

/// Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar