torsdag 27 januari 2011

Desperate housewives

Jag följde bara dom två första säsongerna av desperate housewives på tv:n, och nu när dom är inne på säsong 7 så vill jag inte se när jag inte följt alla.
Så när jag och Saga var till vår syster Lina i Huddik så lånade jag hennes alla 6 säsonger av Desperate housewives på dvd.
Så på en vecka nu så har jag sett dom 4 första säsongerna. Det är inte illa pinkat. Har alltså inte gjort speciellt mycket mer sista veckan än att jobba och se på Desperate housewives om dagarna och kvällarna ;)
Och lekt med katten och gosat med Hinkas då förstås :)

Började på säsong 5 igår så ikväll ska jag fortsätta kolla. Det är ju en bra serie iaf.
// Millan

1 kommentar:

  1. *chockad* ;-) Följer den serien slaviskt!! (dock kanske inte på tv:n...)

    SvaraRadera