måndag 19 januari 2009

Nu är det klippt

Jepp,



idag hände det... Det årliga namnsdagsklipperiet. Nu har jag gått ner 0.5kg i bara hår. Härligt.



Annars brukar jag ha så här kort på sommaren men va tusan... Det är ju snart sommar och då vill man ju vara förberedd för att få på sig hjälmen och ut och brumma.



Jaja, nedan får ni före och efter foto.


Sådär fin kan man bli efter en omgång med saxen. Självklart var det Millan som klippte mig. Det är så man får pengar över till alla aktiviteter man vill göra, spara in på utgifterna. Varför klippa sig för flera hundra när man har en sambo som gör det för en snickers och en kram.

Neh, nu ska jag ut och starta upp bilen så ska Millan köra iväg mig ner på Lilla Hotellet så ska jag käka middag med några av mina kollegor och ett par ifrån Samsung.
Ha'de!

//Hinkas

3 kommentarer:

  1. Fiiiiint Hinkas! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis på namnsdagen Henrik (hinkas).
    Kram från millans moster i Rengsjö....

    SvaraRadera
  3. Tackar så mycket. Jag visste inte ens om att jag hade namnsdag, var en på jobbet som kom och sade grattis.

    SvaraRadera