fredag 14 augusti 2009

Drifting i Sveg 6/6

Jag skrev förrut att jag skulle lägga upp några bilder från driftingen som var i början av juni. Vi var ju där och var fotografer åt dom som höll i det, med gula västar på oss. Hinkas filmade och jag och Tuncer knäppte kort. Så här får ni se några av alla 1200 kort jag och Tuncer knäppte tillsammans :)





En biltidning, Street & strip magazine, ville ha med några av våra kort i tidningen så vi skickade in en del bra kort till dom och nu förra veckan så hade den tidningen kommit ut så vi köpte två stycken av dom. Så här ser ni på bilden ovan, våra kort är med i tidningen på fyra sidor, det ni!!!
Det står "foto: Millan och Tuncer" Fränt att ha sina kort i en biltidning, och dom flesta har jag knäppt :)
Imorgon bitti ska vi på streetracet på flygplatsen och knäppa kort åt samma som höll i driftingen oxå. Från kl9 till 16 antar jag så nu ska jag gå och duscha och sen se på tv lite innan man ska sova.
// Fotografen Millan

2 kommentarer:

  1. Vänta lite nu,,, fick du smisk av en amazonas, Hinkas???,,, *hihi* /M

    SvaraRadera
  2. Hehe, yes! En jäkla amazon!
    Men j'klar vad den var startsnabb ;)

    SvaraRadera