torsdag 28 oktober 2010

En bra dag

Idag har varit en bra dag. Förutom att jag vaknade riktigt trött och sölade tandkräm på tröjan och inte hade tid till att byta, som tur var kunde jag ju sitta i t-shirt på jobbet.
Besiktade BMW'n idag och den gick igenom med blankt papper, inte äns något som var bra att veta. Jag blev faktiskt lite förvånad, trodde att det skulle bli något som vi skulle behöva göra på den IAF men så blev det inte. Tack för det!
Så det tog jag och firade med att jag beställde en ny dator. En macbook air.

Det är en liten nätt sak, 13.3" bildskärm, väger 1.2 kg och är 1.7cm tjock på tjockaste stället, 0.3cm på tunnaste. Chassit är i aluminium. Jag tycker den är så otroligt snygg, hoppas bara man kommer bra överränns med mac osX.

// Hinkas

1 kommentar:

  1. Ojsan då .. Här slår vi till med ett flaggskepp..

    bra val..

    SvaraRadera