onsdag 3 november 2010

Här händer saker

Vi har fått upp spotlights och sådant inne på kontoret. Datorn har fått flytta in och allt ser riktigt bra ut. Tror inte det är så mycket kvar förutom kanske lite smådetaljer som ska fixas.
Ikväll har vi slipat klart det sista lilla i trappen, så nu är allt slipat och klart för målning. Tidigare idag var vi och handlade grundfärg och färgen som vi ska ha i trappen också, kommer bli riktigt snyggt.
Så imorgon kväll så blir det till att maskera så att jag inte målar på tapeter och golv. Så lägger jag på lite grund på fredag kväll tänkte jag, eftersom Millan ändå ska åka till Carro i helgen så har jag tid till att hålla på lite som jag vill med det där, men planen är iaf grundfärg fredag kväll, kanske ett lager till på lördag morgon om jag tycker det behövs, lördag kväll blir det första lagret med kulör, beroende på hur snabbt det torkar så hinner jag nog dra på ett till lager och sedan på söndag tänkte jag lägga ett tredje lager på själva trappstegen så det blir slitstarkt. Finns det färg kvar kanske jag lägger fler lager än så.
Så det är vad jag ska roa mig med i helgen medan Millan är och hälsar på Carro och Nova :)

// Hinkas

1 kommentar:

  1. Är du verkilgen betrodd att sköta målningen?!
    ;-)
    Kram! Mamma

    SvaraRadera