söndag 21 november 2010

Kattmöbel

Igår kväll satt Millan och surfade efter kattmöbler medans jag låg med fötterna i högläge eftersom det ömmar lite i dom när jag har dom nere på backen, har dock gått över till stor del nu.
Hon hade suttit i flera timmar och letat efter billiga klösmöbler när hon hittade denna på tradera som låg på en vettig peng och dessutom snart gick ut, idag. Den var helt perfekt med Millans mått mätta så alldeles nyss satt vi och åt middag och väntade på att tiden skulle bli 1min kvar innan vi lade in vårat högsta bud.
Det slutade med att vi fick den för 1025:-, plus frakt så blev det totalt 1320:-.

Den som vi bjöd på är grå, inte brun som denna. Lät som vi kunde få den levererad på ett par dagar också. Ska bara fixa in betalningen nu då så skickas den väl till veckan.

// Hinkas

1 kommentar:

  1. Den skulle jag tycka om att klättra och bara mysa i om jag vore katt ;-) // Gunilla

    SvaraRadera