torsdag 18 november 2010

Ny tjänst

Nu har jag en ny tjänst i jobbet igen. Eller ja, arbetsuppgiften är den samma men jag har bytt avdelning till Samsung istället för Fujitsu. Så nu sitter jag och ska supportera datorer, skrivare, kylskåp, tvättmaskiner och dammsuger, bl.a.
Känns riktigt bra faktiskt, jag gillar ju samsungs produkter och jag trivdes bra på Samsung när jag var Supervisor. Så jag tror jag kommer trivas bra nu också.

Nu medans jag sitter här så håller Millan på och målar det sista i trappen med kulör, det blir riktigt fint, ljust och fint. Hon har hållit på och målat sedan 18:00 ungefär och håller på fortfarande. Hon gjorde klart den sista grundningen för en vecka sedan bra precis.
Även om jag KAN måla så tycker jag det är bättre att Millan gör det för hon är mer noggrann.

Imorgon är vi bägge lediga, men det blir inte så mycket hopp och lek imorgon. Millan ska på sjukhuset och prata lite om sin astma/allergi och jag ska iväg till Pontus och tatuera mig. Ska göra borneorosor på fötterna. När det är klart så lär det väl bara bli soffläge eftersom man blir ganska öm i fötterna samt att dom sväller upp ganska mycket.
Som tur är så har jag beställt ett spel och en till handkontroll så att jag och Millan kan spela lite tillsammans. Men Millan ska väl troligtvis måla ett lager till i trappen också, och kanske städa lite här hemma när det har blivit målat ett lager till.

// Hinkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar