söndag 14 november 2010

Kattsaker inhandlade

Vi handlade en hel del saker till katten igår i Östersund. Vi handlade toalåda, transportbur, leksaker, mat- och vattenskål, sele, kloklippare, mat och kattsand. Jag handlade 10 fiskar till akvariet oxå. Färggranna Malawiciklider. Och några filter, fiskmat och luftpump. Så plånboken blev mycket lättare. Fast det hade vi räknat med :)
Vi åt middag i Svenstavik igår. Åt kycklingspett istället för grillspett den här gången och guud så gott det var. Nästan så det var godare än grillspett :)

Hinkas tycker det är så kul med det nya fototältet så här är bilder på några av kattsakerna.




Vi hittade inget bra och billigt klösträd i Stan så vi ska beställa ett på nätet istället. Där fanns det väldigt stora och billiga.
Jag har jobbat extra nu på morgonen 8-13 så nu ska vi åka till Linsell när Hinkas skottat klart snön. Vi ska fira Kalle på farsdag, klippa hans hår och kanske tvätta Audin.
Ska till pappa senare ikväll och fira han :)
// Millan

1 kommentar:

  1. Fina bilder det blir med fototältet ,en bra investering :)
    Tackar också för besöket i kväll.
    Nu har jag 4x4 läsning i natt så jag klarar mig.
    KRAMAR / Farsdagsbarnet på Nilsvallen.

    SvaraRadera